גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

להקת המחול נדין בומר - Xsense

ארכיון תאריך: 13 דצמבר 2019 - 18 דצמבר 2019

משך: שעה

לתשומת לבכם: אין כניסת מאחרים כלל.
סיסנתזיה - כשעיטוש בהיר יותר משיעול, כשרעש מכונית בטעם דובדבן. להקת המחול נדין בומר ניו-יורק, חוזרת לסוזן דלל, עם המופע Xsense, שקצר ביקורות נלהבות בהופעת הבכורה שלו בארץ באפריל האחרון. נדין בומר, כוריאוגרפית מודרנית-עכשווית, ישראלית-אמריקאית, בעלת שם עולמי, ניחנה בחוש הומור מפותח ויצירותיה, שמקבלות השראה מעולם האנימציה, מלאות הומור, שובות לב ומרעננות, אך יחד עם זאת, מעבירות ביקורת נוקבת על החברה הישראלית והעולמית, כשעל הבמה מוצגות סצינות ססגוניות, אסתטיות, יצריתיות ומרהיבות ביופיין.
 
היצירתיות במופעיה של בומר שייכת כולה לשפת המחול היחודית פרי פיתוחה– אנימטו דאנס ארט– שפה המתפתחת מתוך טכניקת אימפרוביזציה יחודית, ששואבת את השראתה מתנועת הים האינסופית ומהאנרגיה הקינטית שיוצר גוף שנע בחלל. התהליך מזמין אותנו להביט על סביבתינו מזוית ראיה שונה ולהתחבר ל"אני" האישי של כל אחד ואחת מאיתנו דרך התנועה אותה יצרנו.

שפת תנועה יחודית זאת, משמשת את בומר ככלי שמעשיר את תהליך יצירתה. בומר יוצרת דמויות ומצבים רב-גוניים ובעזרת השיטה, מעצימה את רקדניה ונותנת דרור לאקספרסיביות האמנותית האינדיבידואלית שלהם. תהליך יצירת הריקוד עצמו, מבוסס כולו על שליטה בתנועה הקינטית ופיתוח דמויות אנימטו, היוצרים אנרגיה מתפרצת על הבמה, והפגנת יכולות גופניות מרשימות, שהפכו לסימן ההיכר של רקדני להקת המחול נדין.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter